Mikoyan-Gurevič MIG-29 vadászrepülőgép-készlet „FULCRUM” NATO-kódnévvel a német légierő álcájában. Az összeszerelt modell állítható kezelőfelületekkel és nyitható pilótafülke-fedéllel rendelkezik. A készlet felépítéséből adódóan az alváz lábai nem visszahúzhatók, de könnyen eltávolíthatók. Tartalmazza egy pilótafigura felső felét, amely a pilótafülkében ülhet. A modell állhat saját alvázán vagy címkés állványon. A szovjet parancsnokság 1969-ben olyan magas követelményeket támasztott, hogy az amerikai gépek ellensúlyaként új repülőgépet támasztanak, hogy az 1970-es évek fejlesztése során Oroszországnak a rendkívüli költségek miatt meg kellett szakítania a programot, és két részre kellett osztania. Így jött létre a MiG-29 könnyű vadászgép és a nehezebb gép, a Szuhoj Szu-27. A Mikojan-Gurevics tervezőiroda MIG-29-ese 1977. október 6-án szállt fel először a cég Nyizsnyij Novgorod repülőteréről. A vadászgépet az amerikai F-15 Eagle és F/A-18 Hornet ellensúlyaként fejlesztették ki, gyártása ma is folyik. A MiG-29 érdekessége kétségtelenül a hajótest formája, amely a teljes emelés 40%-át teszi ki. Létrehozásakor versenytárs volt, amely a volt Varsói Szerződés legtöbb országába exportált. A MiG-29 egyebek mellett a hőjelek alapján célpontkereső IRTS rendszerrel van felszerelve, amely hajlamos az elakadásra, de megalkotásakor rettegett fegyverrendszer volt. Minden országban, ahol MiG-eket üzemeltettek, volt egy közös probléma, a minőségi pótalkatrészek krónikus hiánya. Az alkatrészellátás tehát az egész keleti blokk gazdasági problémáit tükrözte. A MiG-29-et továbbra is Indiában gyártják BAEZ licencnéven. Az USA 21 MiG-vel rendelkezik, és azokat harci kiképzésre használja. Összesen 14 különböző változat készült. Eddig több mint 1600 darabot gyártottak.Áttekintés">
Vélemények az ügyfelektől0
Válasz hozzáadása hozzászóláshoz: