NAGY TAVASZI KIÁRUSÍTÁS - Több ezer termék remek árakon

Bővebb információ itt >>   Az akció még tart:  

Kategóriák
 
 
 
 
 

Hogyan vásároljunk - információ az ügyfeleknek

Megrendelésed lépésről lépésre...

A rendelési folyamat egyszerűsítése és automatizálása érdekében fő kapcsolatfelvételi adatként egy e-mail címet használunk. Az e-mailt az Önnek megfelelő időpontban olvassa el, így nem kell attól tartania, hogy a telefonja nem megfelelő időpontban fog csörögni.
Egyszerűen és kényelmesen rendelhet árut a nap 24 órájában, a hét minden napján - a kosáron keresztül.

Mielőtt árut rendel tőlünk, kérjük, olvassa el az alábbi információkat, hogy megtudja, hogyan működik a teljes folyamat. Ez nagyon egyszerű.
Az első lépés a kívánt áru kiválasztása és kosárba tétele.

Bevásárlókosár

A kosár teljes tartalmát láthatja, amikor árut tesz bele, vagy ha az oldal jobb felső sarkában található kosár szimbólumra kattint.
A kosárban tisztán és egy helyen láthat mindent, amit belerak - termék neve, termékkód, ár, mennyiség, módosítások, részösszeg, áfa, végösszeg. A szerkesztés részben szerkesztheti a termékek számát (eltávolíthatja és hozzáadhatja).

Ezután három lehetőség közül választhat:
1. Folytassa a vásárlást, és a kosara aktív marad.
2. Adja meg az ajándékutalvány kódját (ha van), majd folytassa a vásárlást, vagy lépjen a Pénztár részre.
3. Kattintson a Kijelentkezés gombra az áruk kifizetéséhez.

A kosárba helyezett termékek egymás alá vannak írva a vásárlás sorrendjében.
Az áru ára minden díjjal együtt végleges, a megrendelés időpontjában érvényes és nem módosítható.

A megrendelt áru minimális értéke 3,-EUR ÁFA-val.

Áruk raktáron

Ha az áru raktáron van, azt zöld színnel és a Raktáron.  Ha a terméknél több lehetőség közül választhat (szín, méret, stb.), akkor fontos, hogy egy adott változat kiválasztása után megjelenjen Raktáron.

Szállítási idő:   Raktáron a termékre vonatkozik, és azt jelenti, hogy néhány alternatíva (nem minden kiválasztott alternatíva van) készleten van. Az áru készletenlétére a döntő adat a készletre vonatkozó adat .

Ha több mint 1 terméket választ a készletből, előfordulhat, hogy a szükséges mennyiség összességében nincs raktáron, ezért meg kell várni a rendelés visszaigazolását.

 

Áruk szállítási határidővel

raktáron nem jelölt termékeknél van egy szállítási határidő és az a dátum, ameddig az árut kiszállítjuk Önnek.

Ezek a termékek nincsenek raktárunkban, de beszállítóink raktáraiban vannak.

 

Bejelentkezés

Ha szeretné lezárni a rendelést és megrendelni a kiválasztott árut, be kell jelentkeznie a www.market24.sk oldalon.

Bejelentkezhet a következőképpen:
1. Regisztrált vásárló. Ha már vásárolt a Market24.sk oldalon és jelszavaddal regisztráltál. Töltse ki a felhasználónevet és a jelszót a megfelelő mezőbe (jobbra fent), és folytassa a megrendeléssel. Ha elfelejtette jelszavát, azt elküldjük arra az e-mail címre, amelyen regisztrált.
2. Új ügyfél. Ha először vásárol a Market24.sk oldalon, regisztrálnia kell, majd folytatnia kell a rendelését.

A rendeléssel kapcsolatos minden kommunikációhoz az e-mailt használjuk, ezért ez kötelező elem.

Regisztráció

Ha a Pénztár opciót választja, regisztrálnia kell. Ha már regisztrált üzletünkbe, csak adja meg felhasználónevét és jelszavát. Ha először vásárol a www.market24.sk oldalon, regisztráció szükséges.

A regisztráció rendszerbe történő elküldéséhez az alábbi adatok kitöltése szükséges:

Ügyféladatok és kötelező regisztrációs adatok:
1. Felhasználónév: *
2. E-mail: *
3. Jelszó: *
4. Erősítse meg a jelszót: *

Számviteli adatok:
5. Cégnév
6. Cím
7. Név: *
8. Vezetéknév: *
9. Középső név:
10. 1. cím: *
11. 2. cím:
12. Város: *
13. Irányítószám: **
14. Állam:
15. Telefon: *
16. Mobiltelefon:
17. Fax:
18. azonosító:
19. Áfaszám:

A *-gal jelölt adatok megadása kötelező, kitöltése nélkül az űrlap elküldése nem lehetséges.


Árufizetési lehetőségek a www.market24.sk oldalon

Webáruházunkban többféle módon is fizethet az árukért:

1. Utánvét (megrendelés 300 EUR-ig )

2. Ajándék utalvány

3. Fizetés bankkártyával a GP Webpay fizetési átjárón keresztül

Személyes átvétel céljából az értékesítés helyén nem lehet bankkártyával vagy bankkártyával fizetni (csak interneten keresztül).

Fizetés az áru átvételekor (utánvéttel)

Az árut kiszállításkor készpénzben fizeted a futárnak. Kérjük, mindig készítse elő a szükséges készpénzt, hogy felgyorsítsa a küldemény kézbesítését. Utánvétes áru vásárlása 5 EUR és 300 EUR közötti összértékben lehetséges.
Utánvétre nem vonatkozik az ingyenes szállítás, mindig a szállítási díj teljes összege + utánvétes felár fizetendő.

Számla - adó bizonylat, elektronikusan, a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük, legkésőbb az áru Ön által megadott címre történő elküldését követő egy munkanapon belül.

Előre fizetés bankkártyával a GP webpay szolgáltatáson keresztül.

Ha a hitelkártyás fizetést választotta a GP webpay segítségével, kérjük, olvassa el az erre a fizetési módra vonatkozó részletes eljárást.

Ajándékkártya

Az ajándékutalványokkal a 24. Piac bármely termékéért fizethető. A vásárlás értékének nagyobbnak vagy egyenlőnek kell lennie az utalvány értékével. A pénzvisszafizetési utalványok nem válthatók vissza, készpénzre nem válthatók.
Az ajándékutalványok beszerezhetők marketing akciók keretében, vagy megvásárolhatók webáruházunkban.

Ha úgy döntött, hogy ajándékutalványt vásárol - banki átutalással fizetheti. Megjelenik a Market24.sk üzletünk logója, mennyisége, érvényességi ideje, ameddig a tanúsítvány használható és egyedi kód.
10 eurós, 20 eurós, 30 eurós, 50 eurós és 100 eurós címletekben kaphatók.

Az ajándékutalvány egyedi kóddal rendelkezik, alapesetben e-mailben vagy felár ellenében nyomtatott formában postai úton kézbesítjük.
Az ajándékutalvány beváltási eljárása

Minden utalvány egyedi kóddal rendelkezik, és csak egyszer váltható be. Tegye az összes kiválasztott terméket a kosárba, és folytassa a rendelés teljesítését. Írja be a kosárba az ajándékutalvány kódját. Egy rendelés kifizetésére csak egy ajándékutalvány használható fel.

A kód megadása után az ajándékutalvány összértéke azonnal levonásra kerül a rendelés végösszegéből, így azonnal látni fogja, mennyit kell még fizetnie. Ezután már csak a rendelést kell teljesítenie.

Válaszok a gyakran ismételt kérdésekre

1. Az ajándékutalvány kódjai egyediek és egyszeriek,
2. az utalvány értéke nem haladhatja meg a megrendelés összegét,
A 3. utalvánnyal minden árut fizethet webáruházunkban.

Számla - adó bizonylat, elektronikusan, a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük, legkésőbb az áru Ön által megadott címre történő elküldését követő egy munkanapon belül.

Az áruk szállítása és kiszállítása

Az áruk kiszállítása a In Time futárszolgálaton keresztül történik. A szállítási módokról és árakról itt talál részletes információkat .

Rendelési változások

Cserélje ki a megrendelt modellt egy másikra

Ha úgy dönt, hogy a rendelés visszaigazolását követően módosítja a megrendelt áru modelljét, színét, méretét, azt legkésőbb 12 órán belül jeleznie kell. Megrendelését módosítjuk, így nem kell lemondani a rendelést.

Fizetésmódosítás

A fizetési mód megváltoztatása az alábbiak szerint lehetséges:
- Eredeti utánvét – válts előre fizetésre (banki átutalás, banki befizetés) vagy hitelkártyás/bankkártyás fizetésre
- Kezdetben előre történő fizetés – váltson utánvétesre vagy hitel-/bankkártyára
- Eredetileg beírt fizetés hitelkártyával/betéti kártyával - nem lehet változtatni, mivel a fizetés online történik.

Lépjen kapcsolatba velünk

Ha bármit módosítani vagy törölni kell a rendelésén, választ kap a kérdésekre, vagy tisztáznia kell a nem világosakat, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk - objednavky@market24.sk.

Elállás az adásvételi szerződéstől

A vevő jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni a Kbt. 7. § és azt követő § számú törvény A távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. (a továbbiakban: Tv.) az áru átvételétől számított 14 napon belül, ill. a szolgáltatás nyújtására, illetve a tárgyi adathordozón nem átadott elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésének napjától, ha az eladó a Kbt. törvény 3. §-a a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.
Az adásvételi szerződéstől való elállással kapcsolatos átfogó tájékoztatás a market24.sk webáruház Általános Szerződési Feltételeinek 10. pontjában található. Elállás az adásvételi szerződéstől

NYOMTATVÁNY A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ VISSZALÉPÉSRE

 

Reklamációs eljárás (hibafelelősség, garancia, reklamáció)

Ha az áru hibás, a vevőnek jogában áll reklamációt benyújtani az eladó telephelyén a Ptk. 18. § bek. 2. §-a szerint az árut az eladó telephelyére szállítja, és az eladónak kézbesíti a vevő a 8.1. 8.5-ig. üzleti és reklamációs feltételek (továbbiakban: Panaszjelentés), pl. kitöltött reklamációs űrlap formájában, amely az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán található. Az eladó azt javasolja, hogy reklamációra küldje el az árut. Az eladó nem fogad el utánvétes fizetést. A Vevő köteles a reklamációs közleményben minden kért információt a valóságnak megfelelően közölni, így különösen az áru hibájának típusát és mértékét pontosan megjelölni; a vevőnek közölnie kell azt is, hogy mely jogai közül az 1. pontból ered. A Ptk. 622. és 633. §-a irányadó. A vevőnek jogában áll reklamációt benyújtani az áru gyártója által garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személynél (a továbbiakban: „megjelölt személy”). A kijelölt személyek listája a jótállási jegyben található, vagy az eladó kérésére elküldi a vevőnek.

A kellékszavatossági felelősségről, jótállásról, reklamációról átfogó tájékoztatás a market24.sk webáruház Általános Szerződési Feltételeinek 8. pontjában Reklamációs eljárás (hibafelelősség, garancia, reklamáció) található.

Reklamációs eljárás:

Ha megvan a reklamálni kívánt áru, azt a kitöltött reklamációs űrlapon/lapon - REKLAMÁCIÓS NYOMTATVÁNY (e-mailben vagy ajánlott levélben) írásban jeleznie kell.

Az igényelt árut küldje el címünkre (Market 24, Stará Vajnorská 37, H blokk, 831 04 Bratislava). Javasoljuk az áru ajánlott levélben vagy csomagban történő feladását, vagy futárszolgálattal. Utánvétet nem fogadunk el!
A reklamáció okát mindig a küldeményben kell feltüntetni és jótállási jegyet, ill. az eladótól való áruvásárlást igazoló másik dokumentum, valamint az Ön postai címe.
Panaszát a lehető leggyorsabban, de legkésőbb a bejelentéstől számított 30 napon belül feldolgozzuk, vagyis a reklamációról szóló értesítés kézhezvételétől és az igényelt áru átvételétől.